Мене звати Тетяна Сліпченко, ми з командою спеціалізуємось на юридичному супроводі медичних закладів.
За 20 років роботи я бачила чимало різних запитів, але є питання, які виникають знову і знову. Саме тому я створила цей курс-шпаргалку, щоб допомогти вам уникати помилок і конфліктів у роботі.
Захист медичного закладу
18 відеоуроків
+ важливі документи
Короткі, змістовні уроки з практичними порадами
Кожен урок не більше 4-х хвилин
Дивіться зручно: наодинці або всією командою
Моя особиста підтримка в Telegram-чаті
Після курсу ви зможете:
[ 1 / 6 ]
Оформлювати документи правильно
Ви навчитеся дотримуватися всіх юридичних вимог для захисту своєї професійної репутації
[ 2 / 6 ]
Уникати конфліктів
Розуміння прав і обов’язків пацієнтів допоможе будувати гармонійні стосунки
[ 3 / 6 ]
Дотримуватися покрокових алгоритмів
Ви зможете впевнено діяти у взаємодії з державними органами та у вирішенні конфліктних ситуацій
[ 4 / 6 ]
Аргументувати свої дії чітко і впевнено
Навчитеся обґрунтовувати свої рішення відповідно до правових норм, мінімізуючи фінансові та репутаційні ризики
[ 5 / 6 ]
Спілкуватися професійно з пацієнтами
Ви легко пояснюватимете важливість документів та процедур
[ 6 / 6 ]
Адаптувати нових співробітників ефективно
Підготуєте новачків до роботи, попереджаючи їх про ризики та основні вимоги
Програма курсу:
КОМУНІКАЦІЯ З ПАЦІЄНТОМ: ЯК ПРАВИЛЬНО
Модуль 1
1. Для чого співробітникам правові знання
2. Перша зустріч з пацієнтом: запізнення пацієнтів, затримки лікарів
3. Перші документи: які і що важливо в них вказати та для чого
4. Боротьба з запереченнями
ДОКУМЕНТИ І ЩЕ РАЗ ДОКУМЕНТИ
Модуль 2
1. Інформована згода пацієнта: для чого і як аргументувати пацієнту
2. Види інформованих згод: що потрібно врахувати лікарю
3. Неповнолітні пацієнти: підписання документів
4. Лікар і пацієнт: обговорення плану лікування, щоб не було конфліктів
5. Лікар пацієнту про гарантії. «Чужі» пацієнти, що потрібно зафіксувати письмово
6. Медична карта – документ №1
ПРО ПРАВА, ОБОВ’ЯЗКИ І КОНФЛІКТИ
Модуль 3
1. Цінність і ціна медичної послуги: як не допустити помилки в спілкуванні
2. Порушення яких прав пацієнта є причиною конфліктів? Як сказати пацієнту про його обов’язки
3. Лікарська таємниця: як не розголосити і уникнути конфліктів. Коли і якій формі надаємо документи з закладу
4. Соцмережі і ризики медичної практики: як потрібно спілкуватись онлайн
5. Конфлікт з пацієнтом: алгоритм дій
6. Комунікація з представниками державних органів
7. Основні рекомендації адміністраторам
8. Про важливе для бухгалтера та керівника медичного закладу
9. Як ми з вами працюємо в чаті Telegram
Питання - відповіді:
Чому уроки тривають лише до 4 хв?
Даний курс це сукупність важливої і корисної інформації для безпечної медичної практики в комфортному для сприйняття форматі, зручний для адаптації нових працівників і попередження їх про відповідальність та основні ризики в медичній практиці.
Короткі уроки – це висока концентрація уваги, легке запам’ятовування та економія дорогоцінного часу співробітників вашого закладу.
і ще - це не нудно і «без води»
Чи можна поставити питання юристу після перегляду курсу?
Так, в чаті Telegram Тетяна Сліпченко особисто відповість на всі ваші запити після перегляду курсу.
На який час надається доступ до курсу?
Курс ви можете переглянути необмежену кількість разів протягом одного місяця.
Залишились питання?
Звʼяжіться зі мною в інстаграм. Я там для того, щоб допомогти вам.
Тарифи на курс:
На місяць
—
Доступ до 18 уроків протягом 30 днів
—
Важливі документи для медичної практики
—
Комунікація в Telegram чаті з Тетяною Сліпченко протягом 30 днів
2 900 грн
купити
На рік
—
Доступ до 18 уроків протягом року
—
Важливі документи для медичної практики
—
Комунікація в Telegram чаті з Тетяною Сліпченко протягом року
Бонуси:
—
12 індивідуальних консультацій з Тетяною Сліпченко протягом року
—
Гайд «Як закладу уникнути штрафів»
22 900 грн
купити
Відгуки клієнтів
Залишились питання?
Звʼяжіться зі мною в інстаграм. Я там для того, щоб допомогти вам